המונח "מיתוג מעסיק" כבר מושרש עמוק בעולמות התעסוקה ומדבר על:
❇️ חוזקות ושפה ארגונית
❇️ ערכים ותרבות ארגונית
❇️ שימור ומחוברות עובדים
❇️ חשיבות חווית העובד לאורך כל מחזור חיי העובד
❇️ השפעה לטובה על מועסקים פוטנציאליים וגיוס טאלנטים
❇️ הגמישות הניהולית והעבודה ההיברידית ותרומתן למיצוב ומיתוג גבוהים
❇️ חשיבות מערכת היחסים בין העובדים למנהלים הישירים, ועוד…
נקודה למחשבה…
בשיחות שקיימתי לאחרונה עלתה השאלה, איך משתלבים החבר'ה שפורשים מהארגון בתהליך המיתוג הארגוני?
במאמרים מקצועיים בנושא, לא מצאתי התייחסות לגבי אוכלוסיית הפורשים והשפעתה האפשרית על מיתוג הארגון.
הרי כל פורש הוא פוטנציאל להיות השגריר הארגוני הכי טוב ובתוך כך, הינו בעל השפעה על משיכת טאלנטים,
חיבור ושימור המועסקים הקיימים.
אירוע הפרישה מהווה נקודת מפנה משמעותית בחיי עובדי הארגון שהיוו את ההון האנושי במשך שנים רבות.
ככל שיתרחבו מנגנוני ההוקרה לפורשים ויתאפשרו להם ליווי, מתן כלים מקצועיים, ערכיים וחווייתיים, שיסייעו להם להיערך ולהתמודד
עם השלב והתקופה, כך תועצם תחושת הערך והשייכות כלפי הארגון וההוקרה תבוא לידי ביטוי בשיח כלפי חוץ, שמהדהד את סיפורו המנצח של הארגון, והרי לכם ייצוג דיפלומטי במיטבו…✨
מומחים במיתוג מעסיק – איך אתם רואים את שלב הפרישה במחזור חיי העובד?